Koordynator ds. dostępności w Komendzie Powiatowej Policji w Zambrowie
Zadania koordynatora ds. dostępności zostały wymienione w art. 14 ust. 2 Ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019, poz. 1696 z późn. zm.)
Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
- Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmiot.
- Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot.
- Monitorowanie działalności podmiotu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dodatkowe informacje na temat Planu działania Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku na rzecz zapewniania poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2025-2029 oraz informacje sprawozdawcze są dostępne na stronie Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Policji w Zambrowie.
Koordynatorem ds. dostępności w Komendzie Powiatowej Policji w Zambrowie jest młoszy aspirant Marta Dmochowska.
Kontakt:
Komenda Powiatowa Policji w Zambrowie
ulica Wojska Polskiego 9, 18-300 Zambtów
tel:+48 47 718 52 50
email: marta.dmochowska@zambrow.bk.policja.gov.pl lub email: kpp@zambrow.bk.policja.gov.pl