Zostań policjantem-trwa nabór
Trwa nabór kandydatów do służby w Policji. Osoby zainteresowane przystąpieniem do rekrutacji mogą składać dokumenty niezbędne do wszczęcia postępowania kwalifikacyjnego.
SŁUŻBĘ W POLICJI MOŻE PEŁNIĆ:
- obywatel polski o nieposzlakowanej opinii, który nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, korzystający z pełni praw publicznych, posiadający co najmniej średnie wykształcenie oraz zdolność fizyczną i psychiczną do służby w formacjach uzbrojonych, podległych szczególnej dyscyplinie służbowej, której gotów jest się podporządkować, a także dający rękojmię zachowania tajemnicy stosownie do wymogów określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych.
WYMAGANE DOKUMENTY DO ROZPOCZĘCIA POSTĘPOWANIA KWALIFIKACYJNEGO:
- podanie o przyjęcie do służby w Policji adresowane do Komendanta Wojewódzkiego Policji w Białymstoku ze wskazaniem jednostki preferowanej przez kandydata,
- wypełniony kwestionariusz osobowy / tylko część A i B/,
- dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (kserokopie - oryginały dokumentów do wglądu),
- kserokopie świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby, jeżeli kandydat do służby pozostawał w stosunku pracy lub w służbie,
- książeczkę wojskową, jeżeli kandydat do służby jest objęty ewidencją wojskową,
- kserokopie innych niż wymienione dokumentów, jeżeli obowiązek ich złożenia wynika z odrębnych przepisów.
Osoby zainteresowane przystąpieniem do rekrutacji mogą składać dokumenty wyłącznie drogą pocztową na adres Wydział Kadr, Szkolenia i Obsługi Prawnej Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku ul. Sienkiewicza 65 15-003 Białystok lub e-mail na adres: dobor.wkis.kwp@bk.policja.gov.pl. Istnieje możliwość osobistego składania dokumentów rekrutacyjnych w najbliższej komendzie miejskiej lub powiatowej na terenie woj. podlaskiego.
link do strony Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku z informacjami o rekrutacji